Obchodní podmínky

KOVAP Náchod, s. r. o.
Doly 180
549 22  Nový Hrádek
IČ: 150 46 575, DIČ: CZ150465757, email: kovap@kovap.cz
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové v oddíle C, vložka 30009.

Kontaktní údaje

Obchodní úsek Tel./Fax: +420 491 478 141

Obchodní manažerka Tuzemsko, E-shop  

Mob.: +420 733 539 954, Email: obchod@kovap.cz

Obchodní manažerka zahraničí

Mob.: +420 602 351 599, Email: hola@kovap.cz

 

Expedice E-shop 

Tel: +420 481 625 590, Mob: +420 602 938 257, Email: manhalova@kovap.cz

Ceny

Všechny ceny v našem internetovém obchodě jsou uvedeny včetně DPH. Ceny uvedené v e-shopu jsou platné v okamžiku objednání.

Objednání

Zákazník musí během objednání uvést úplnou platnou adresu a další kontaktní údaje - e-mail, telefon. Potvrzením objednávky se zákazník zavazuje k odebrání zvoleného zboží a k uhrazení příslušné částky.

Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

Způsob dopravy

Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy, vzdálenosti a velikosti zásilky. Ceny uvedeny v objednávce. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám. Zákazník má možnost vybrat si z následujících způsobů dopravy:

Česká pošta – Balík Do balíkovny

„Balík Do balíkovny“ je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží objednaného na e-shopu. Balík si můžete vyzvednout ve 400 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republicena Služba s rychlejším odbavením a možností platby kartou. Balík Vám bude doručen na pobočku vaší pošty, kde budete přednostně odbaveni. Informace o uložení Vaší zásilky na poště Vám přijde elektronicky SMS/e-mail – avizo. Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby. 

Česká pošta – Balík Na poštu do 5kg

Česká pošta garantuje doručení po celém území ČR následující pracovní den od podání zásilky.

Zásilku Vám zašleme na Vámi vybranou pobočku pošty a vy si ji v klidu můžete vyzvednout. Zásilky jsou obvykle uloženy na poště 7 dnů, pokud si přejete prodloužit datum uložení, kontaktujte prosím pracovníka Vaší pošty. Informace o uložení Vaší zásilky na poště Vám přijde elektronicky SMS/e-mail.

Česká pošta – Balík Do ruky do 5kg


Zásilka Vám bude doručována Českou poštou jako „Balík Do ruky“.  Česká pošta Vás bude informovat sms zprávou a e-mailem o termínu doručení. Zásilka je obvykle po celém území ČR doručena  do 1-2 pracovních dnů od podání zásilky.

Česká pošta – Běžné psaní

slouží pouze pro zaslání 1 náhradního klíčku

Přepravní služba PPL

Zásilka Vám bude doručována  firmou PPL CZ s.r.o. Informace o doručení Vaší zásilky Vám přijde elektronicky SMS zprávou.

Osobní odběr Semily

Vyzvednutí na adrese:
KOVAP Náchod s.r.o., Bítouchovská 473, 513 01 Semily,
(výrobní areál SÁVA) v době 8.00 až 13.00
telefon sklad/expedice: +420 481 625 590, mobil +420 602 938 257
email: manhalova@kovap.cz

ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ NA SLOVENSKO ČESKOU POŠTOU

Standartní ekonomický balík. Doba doručení 3 až 5 dnů. 

Upozornění: zásilka se nepřepravuje do místa určení v zahraničí nejrychlejším způsobem.


  

Zásilkovna ČR

Zákazník si při nákupu zboží zvolí jedno z výdejních míst zásilkovny v požadované lokalitě a přepravce ho tam během několika dnů doručí. Na pobočkách se provádí i reklamace zakoupeného zboží. 

Zasílání balíku zásilkovnou je nejrychlejší do 2 až 3 dne a levné doručení na adresu zásilkovny. Otevřeno přes 2 000 výdejních míst po celé České republice. Dodání zboží na předem vybrané výdejní místo zásilkovny.

Jakmile předáme zboží k přepravě zásilkovně, okamžitě vám pošle zásilkovna email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online

Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošle zásilkovna SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Během vánoční sezóny může být úl. doba dočasně zkrácena na 5 dní. Pomocí SMS si můžete vyzvedací lhůtu zdarma prodloužíme až na 21 dní.

Zásilkovna na Slovensko

Dodání zboží na předem vybrané výdejní místo zásilkovny na Slovensku.

Vyřízení objednávky

Při standardním průběhu vyřízení objednávky probíhá komunikace mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím e-mailů. Prodávající odesílá tyto e-maily:

  • souhrn objednávky – v okamžiku odeslání objednávky
  • informace o odeslání zboží – po předání zásilky přepravci

Kupující při standardním průběhu vyřízení není nucen reagovat na žádné e-maily.

Forma zásilky

Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložen dodací list a faktura plnící funkci reklamačního a daňového dokladu.

Převzetí zboží

Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložen dodací list a faktura plnící funkci reklamačního a daňového dokladu.

Vrácení zboží

Právo zákazníka na odstoupení

  • Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.

Právo dodavatele na odstoupení

  • Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy

  • Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.
  • Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na e-mailovou adresu exp.kovap@wo.cz. Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky a datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží.
  • Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Zboží zaslané zpět dodavateli musí být v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi).
  • V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.
  • Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu.

Záruka a reklamace

Záruka na zboží zakoupené v internetovém obchodě se řídí platnými zákony. Standardní záruční doba je 24 měsíců, záruka se vztahuje na všechny vady omezující možnost řádného použití zboží. Záruka se ale nevztahuje na opotřebování běžným užíváním. Reklamace se oznamuje některým z následujících způsobů:

a) e-mailem na adresu manhalova@kovap.cz
b) doporučeným dopisem na adresu:

KOVAP Náchod, s. r. o.
Bítouchovská 473
513 01  Semily